U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

FAQ

Cadeaukaarten

Hoe lang is een cadeaukaart geldig?

De geldigheid kan per kaart verschillen. Dit varieert van 1 jaar tot onbeperkt. De geldigheid staat op de achterkant van de cadeaukaart vermeld. Op giftencard.nl vind je bij de beschrijving van iedere cadeaukaart informatie over de geldigheidsduur. De geldigheidsduur gaat in op het moment van bestellen. Op de saldo check pagina van giftencard.nl kun je naast het saldo meestal ook de geldigheidsduur checken van de cadeaukaarten uit ons assortiment. Helaas zijn wij voor deze gegevens afhankelijk van de kaartuitgevende partij, waardoor dit niet voor alle cadeaukaarten mogelijk is.

Zijn alle genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen op gift&card zijn inclusief BTW.

Wat is de levertijd van cadeaukaarten?

Cadeaukaarten die op werkdagen voor 17.00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verzonden. Iedere bestelling wordt bij PostNL aangeboden voor verzending. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Belangrijk om rekening mee te houden is dat PostNL sinds januari 2014 op maandag geen post meer bezorgt die gericht is aan huis- en vestigingsadressen.

De bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 17.00 uur besteld zijn, zullen meestal door PostNL de volgende dag in Nederland bezorgd worden.

Meestal duurt het zo'n drie werkdagen alvorens een bestelling in België wordt bezorgd.

Cadeaukaarten die per email afgeleverd moeten worden ontvang je meestal binnen enkele minuten in je mailbox. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eerste je spambox voordat je contact met ons opneemt.

 

Wat is de standaard cadeauverpakking van cadeaukaarten?

De standaardverpakking voor cadeaukaarten die per post geleverd worden is een envelopje (ongeveer A6 formaat).

Waar check ik het saldo van een cadeaukaart?

Je kunt via onze saldo checker kun je het resterende bedrag op de cadeaukaart bekijken.

Kan ik een cadeaukaart ruilen voor geld?

De cadeaukaart kan niet geruild worden voor geld. Kijk voor de voorwaarden op de website van de uitgever van de cadeaukaart voor hun kaartvoorwaarden.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Cadeaukaarten die op werkdagen voor 17.00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verzonden. Iedere bestelling wordt bij PostNL aangeboden voor verzending. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Belangrijk om rekening mee te houden is dat PostNL sinds januari 2014 op maandag geen post meer bezorgt die gericht is aan huis- en vestigingsadressen.

De bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 17.00 uur besteld zijn, zullen meestal door PostNL de volgende dag in Nederland bezorgd worden.

Meestal duurt het minimaal drie werkdagen alvorens een bestelling in België wordt bezorgd.

Cadeaukaarten die per email afgeleverd moeten worden ontvang je meestal binnen 5 minuten in je mailbox. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eerste je spambox voordat je contact met ons opneemt.

Is jouw bestelling toch niet bezorgd? Neem dan contact met ons op via [email protected] of +31 (0)26 3795 269.

Wat is een digitale cadeaukaart of voucher?

Veel van onze cadeaukaarten zijn ook digitaal beschikbaar. Je ontvangt deze cadeaukaarten binnen enkele minuten in je mailbox. Erg handig als je nog dezelfde dag een leuk cadeautje nodig hebt! Je selecteerteert hiervoor de cadeaukaart en kiest bij verzending voor ‘verzending per e-mail’. Na het afrekenen ontvang je de cadeaukaartcode (vouchercode) en pincode direct in je mailbox. Deze code kun je gebruiken bij het afrekenen. Heb je een code voor een fysieke winkel ontvangen dan maak je een printje van de cadeaukaart en overhandig deze aan de kassamedewerker. In sommige gevallen kan de barcode van de cadeaukaart ook van de mobiele telefoon worden gescand. 

Op welke manier kan ik afrekenen op giftencard.nl?

Bij giftencard.nl kun je afrekenen met jouw gift&card code in combinatie met de pincode. Deze staat achter op het wenskaartje. Daarnaast kun je ook (bij)betalen met iDEAL, Bancontact Mister Cash, Visa, Maestro, Mastercard en Apply Pay.

iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Selecteer bij het afrekenen jouw bank en je rekent vervolgens af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. De voordelen van betalen met iDEAL:

  • Je kunt iDEAL direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
  • Je hoeft je niet eerst te registreren of een account aan te maken.
  • Met iDEAL heb je controle en overzicht op je betaling, de iDEAL betaling is direct zichtbaar in je rekeningoverzicht.

Bancontact Mister Cash

Bancontact Mister Cash is in België marktleider van elektronische kaartbetalingen. Meer informatie over deze betaalmethode vind je op www.bancontact.com

Visa

Visa is een wereldwijd betalingstechnologiebedrijf dat consumenten, bedrijven, banken en overheden in staat stelt om digitale betalingen te doen. Voor meer informatie ga je naar www.visa.nl.

Mastercard

Aan de basis van Mastercard staat de belofte om elke transactie veilig, eenvoudig, slim en toegankelijk te maken. Voor meer informatie ga je naar www.mastercard.nl.

Maestro

Pinnen en online betalen op de vertrouwde manier. Op vrijwel alle Nederlandse betaalpassen staat het Maestro logo. Voor meer informatie ga je naar www.mastercard.nl/debit-cards.

Gift & Card cadeaukaart

De Gift & Card cadeaukaart kan je op elke bestelling, op Gift & Card, inwisselen. Via een gemakkelijk en overzichtelijke betaalomgeving, hoef je alleen het kaartnummer en PINcode in te voeren van jouw Gift & Card cadeaukaart.

Apple Pay

Apple Pay is heel handig en werkt op de Apple devices die je elke dag al gebruikt. Je kunt met een gerust hart contactloos afrekenen in winkels, in apps en online. Het is eenvoudiger dan betalen met je bankpas, en nog veiliger ook. Voor meer informatie kijk je op www.apple.com/nl/apple-pay.  

Zijn cadeaukaarten uitgesloten van het herroepingsrecht?

Ja, de cadeaukaarten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Heeft u een klacht over onze producten of onze service?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).